09198827051

جستجو
Close this search box.

تعمیرات حرفه ای و فنی آیفون کوماکس

تعمیر تخصصی این آیفون تصویری کوماکس را به ما بسپارید زیرا یکی از حساس ترین برند های این حوضه است و اگر به صورت اشتباهی تعمیر شود ضرری سنگین به شما وارد می کند و ما برای اینکه خیال شما را راحت کنیم ۶ ماه قطعاتمان را ضمانت می کنیم

آیفون تصویری کوماکس ۰۱

اعزام سریع تعمیرکار آیفون های سوزوکی

زاگرس تصویر برای رفع مشکلات افراد در زمینه تعمیر آیفون سوزوکی شروع به راه‌اندازی فرم درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار کرده است. با پر کردن فرم روبه‌رو و بیان مشکل پیش‌آمده، متخصصان زاگرس تصویر در سریع‌ترین زمان با شما تماس گرفته و اطلاعات دقیق را دریافت خواهند کرد. سپس تعمیرکار متخصص برای رفع مشکلات و عیب یابی آیفون تصویری سوزوکی به محل اعزام می شود.

فرم درخواست اعزام تعمیرکار

هزینه تعمیرات زاگرس تصویر

بدون شک! هزینه تعمیرات شامل ایاب و ذهاب کارشناس و رفع مشکل درب بازکن تصویری می‌شود. البته شایان ذکر است که هزینه تعمیرات در زاگرس تصویر به‌صورت رقابتی با بازار تعیین می‌شود. علاوه‌بر این، قیمت قطعات اورجینالی که برای عیب‌یابی آیفون …نصب خواهد شد، مطابق با هزینه مصوب برآورد می‌شود. از‌این‌رو شما می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیر دربازکن تصویری خود کنید. 🛠️🔧

شناخت قطعات آیفون تصویری کوماکس

آیفون‌های تصویری کوماکس  ، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در دنیا در زمینه آیفون‌های تصویری هستند. این برند در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، و ایران نیز یکی از مصرف‌کنندگان محصولات این برند می‌باشد.

در ادامه، به مشکلات و ایرادات رایج آیفون‌های تصویری کوماکس می‌پردازیم:

  1. مشکلات مربوط به گوشی داخل واحد:

    • خرابی گوشی داخل واحد: این بخش از آیفون تصویری شامل بردهای تغذیه، صدا، تصویر و کیبورد می‌شود. ممکن است مشکل از یکی از این بخش‌ها باشد. برای تعمیر، قسمت‌های مختلف برد را بررسی کنید.
    • میکروسوییچ (هوک): خرابی میکروسوییچ می‌تواند باعث عدم صدا، قطع نشدن تصویر، یا رنگ خوردن ممتد آیفون تصویری شود. اگر تمیز کردن میکروسوییچ نتیجه ندهد، به تعمیرکار مراجعه کنید.
  2. تعمیرات مربوط به پنل بیرونی:

    • تعمیر برد تغذیه: این برد وظیفه برق‌رسانی به سایر بردها را دارد. خرابی آن می‌تواند به دلیل نوسانات برق ورودی باشد. قطعاتی مانند خازن‌ها، پل دیودی، ترانس و دیود در این برد بررسی می‌شوند.
  3. تعمیرات مربوط به کابل کشی:

    • مشکلات مربوط به کابل‌ها و اتصالات نیز ممکن است باعث عدم عملکرد آیفون تصویری شوند.
  4. تعمیرات مربوط به قطعات جانبی:

    • قطعاتی مانند سوییچر، ترانس و… نیز ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.
    • به‌عنوان تکمیل به موارد قبلی، در زیر نکات مرتبط با تعمیر آیفون‌های تصویری کوماکس را برای شما آورده‌ام:

      1. تعمیرات مرتبط با دوربین و تصویر:

        • تعمیر دوربین: اگر تصویر آیفون تصویری کوماکس شفاف نیست یا مشکلاتی دارد، دوربین را بررسی کنید. ممکن است لنز دوربین کثیف باشد یا دوربین خرابی داشته باشد.
        • تنظیمات تصویر: در صورت نیاز، تنظیمات تصویر را بررسی کنید. ممکن است روشنایی، کنتراست، یا رنگ‌ها نیاز به تنظیم داشته باشند.
      2. مشکلات مرتبط با صدا و میکروفون:

        • عدم صدای آیفون تصویری: اگر صدای آیفون تصویری کوماکس نمی‌آید، میکروفون‌ها و بلندگوها را بررسی کنید. ممکن است میکروفون یا بلندگو خراب باشد.
        • صدای نویز یا تداخل: در صورت وجود صدای نویز یا تداخل در آیفون، کابل‌ها و اتصالات را بررسی کنید. ممکن است کابل‌ها دچار خرابی باشند.
      3. تعمیرات مرتبط با درب بازکن و کلیدها:

        • کلیدهای آیفون: اگر کلیدهای آیفون تصویری کوماکس کار نمی‌کنند، ممکن است دچار خرابی باشند. بررسی کنید که آیا کلیدها درست عمل می‌کنند یا خیر.
        • تعمیر درب بازکن: در صورتی که درب بازکن آیفون تصویری کوماکس به درستی کار نمی‌کند، مکانیسم درب بازکن را بررسی کنید. ممکن است دچار خرابی یا عدم تنظیم باشد.
        • نمایندگی کوماکس